Ugrás a fő tartalomra Ugrás a főmenüre Ugrás a láblécre
QUALIFIED FACILITATOR® PROGRAM
  • Főoldal
  • Katalógus
  • Regisztráció
  • Belépés
    • angol
    • magyar
    • német
    • szlovák
    • cseh
    • román
    • lengyel

Regisztráció

*
*
*
*
*
Szeretnék e-mailben értesülni az újdonságokról és ajánlatokról. Erről bármikor leiratkozhatsz.
Szívesen fogadok marketing célú megkeresést telefonon. Bármikor visszavonhatod ezt a hozzájárulást.
Az oldalra való regisztrációval elfogadom és magamra kötelező érvényűnek tekintem az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató dokumentumokban leírtakat. *
ÁSZF

Scroll down for English please!

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Üdvözöljük a Wieland és Wieland Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldalon. Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a www.online.facilitator.hu, a www.facilitator.hu weboldalakon (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (a továbbiakban: Látogató  vagy Regisztráló) általi használatának feltételeit.

Látogatószemélyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik, amely elérhető közvetlenül a főoldalról vagy a EZEN a linken keresztül.

Adattovábbítási  nyilatkozat.

Tudomásul veszem, hogy a(z) [Wieland és Wieland Kft.] ([2040 Budaörs, Pozsonyi 12/2]) adatkezelő által a(z) [https://online.facilitator.hu/] felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: [név, email cím, számlázási cím]. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatok/ "

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, amelyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják.

A szerződés nyelve magyar. A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető. 

Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

Látogató a Honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

1.                  A SZOLGÁLTATÓ (ADATKEZELŐ)

Cégnév / Név:

Wieland és Wieland Kft.

Cím:

2040 Budaörs, Pozsonyi utca 12/2.

Személyes átvétel itt:

2040 Budaörs, Liget utca 3/2.

Telefon:

+36-20/2272982

E-mail:

info@wwieland.hu

Weboldal:

http://www.facilitator.hu

Adószám:

23085929-2-13

Cégjegyzék szám:

13-09-143220

Bankszámlaszám:

12020407-01960347-00100007

Kapcsolattartó neve:

 

Balogh Anett

Kapcsolattartó telefonszáma:

+36-20/2272982

Kapcsolattartó e-mail címe:

online@facilitator.hu

Tárhely szolgáltató:

Intrex-Hosting Kft.

8000 Székesfehérvár, Nyitrai u. 49/4.

Adósz.: 13929646-2-07

Adatfeldolgozó:

SalesAutopilot Kft.

Adatfeldolgozó:

Tudáspiac

2.            FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

2.1.        Felelősség

Látogató a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Szolgáltató kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért. Látogatóköteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Látogató teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A Látogató által a Honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Internet globális jellege miatt Látogató elfogadja, hogy a Honlap használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve köteles eljárni. Amennyiben a Honlap használatával összefüggő bármely tevékenység a Látogató államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Látogatót terheli a felelősség.

Amennyiben a Látogató a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

Szolgáltató és Látogató között a jelen ÁSZF alapján létrejött megállapodás megszűnik, ha a Regisztráló kéri a regisztrációjának törlését.

2.2.        Szerzői jogok

A Honlap egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított Viszontértékesítője a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Honlap tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Látogatónak a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a facilitator.hu, facilitacio.hu domain nevére, az ehhez tartozó aldomainekre, a Szolgáltató által foglalt minden más domainnévre, annak aloldalaira, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató külön engedélyt ad.

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

3.            A KÉPZÉSEK IGÉNYBEVÉTELE

3.1.        Regisztráció

A tréningjelentkezések, workshop jelentkezések regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, így a Honlapon történő jelentkezés feltétele az érvényes regisztráció.

Ha a Látogató regisztrálni szeretne, a Honlap felületén megtalálható „Regisztráció” menüpontra kattintást követően tud, ahol a következő adatokat szükséges megadnia a Szolgáltató részére:

  • Név,
  • Email cím, elérhetőség,
  • Számlázási adatok,
  • Telefonszám,

A regisztráció sikeréről a Szolgáltató e-mailben tájékoztatja a Regisztrálót.

Regisztráló jogosult a regisztrációját bármikor töröltetni a online@facilitator.hu címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Vásárló Vásárlói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

A regisztráció során megadotthozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Regisztráló a felelős. Amennyiben Regisztráló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.

Ha a Regisztráló elfelejtette jelszavát, használja az „új jelszó kérése” funkciót. Ha itt megadja a regisztráláshoz használt e-mail címét, akkor egy új ideiglenes jelszót küld a Szolgáltató e-mailben, amellyel beléphet a felületre, azonban biztonsági okokból azonnal köteles megváltoztatni a belépéshez használtjelszót.

Regisztráló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

3.2           Ajándékba adom funkció választása:

Vásárlás után az ajándékkártya csak elektronikus úton kerül átadásra, PDF formátumban. Az elektronikus úton átadott ajándékkártya nem kerül postázásra és fizikai formában való átadásra. A PDF-et a vásárló a vásárlás után a köszönő oldalról letöltheti (online fizetés esetén) és a rendszer a számlával együtt emailben is kiküldi a vásárlást visszaigazoló emailben (online fizetés és átutalásos vásárlás esetén is).

Az ajándékkártyákat 365 napon belül kell beváltani, a lejáratot követően pénzt nem térítünk vissza, és az ajándékkártya sem lesz beváltható.

A be nem váltott ajándékkártyákra a vásárlástól számított 14 napos elállási határidő érvényes.  

Az ajándékkártya beváltásához a megajándékozott félnek online regisztrációval fiókot kell a rendszerben létrehoznia és el kell fogadnia az ÁSZF és Adatkezelési tájékoztató dokumentumokat.

Vásárláskor saját adatokat kell megadni, a megajándékozott fél adatait tilos megadni (GDPR miatt, hiszen a megajándékozott fél nem tud hozzájárulni az adatainak kezeléséhez).

Az ajándékkártya csak azokra a kurzusokra váltható be, amelyeket az ajándékozó fél a vásárláskor kiválasztott (a megvásárolt ajánlatban levő kurzusokra érvényes).

3.3.        Szolgáltatás díja

A Honlapon megjelenített szolgáltatások díjának bruttó összege kerül feltüntetésre.   A szolgáltatások ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.

3.4.       Early Bird ár – Kedvezmények

Az Early Bird ár a kedvezményes időszak alatt megvásárolt, pénzügyileg teljesített vásárlásokra vonatkozik Az Early Bird promóciós időszakon túl nem teljesített fizetés esetén a lista árat vesszük figyelembe.

3.5.        Fizetés módja

Előre utalás bankszámlára: Vásárló/Jelentkező a megrendelt szolgáltatásokat (tréning, workshop stb.)  az ajánlat írásbeli elfogadását követően megküldött számla (előlegszámla vagy díjbekérő) ellenében fizeti meg a Szolgáltató részére Raiffeisen Bank Zrt-nél vezetett 12020407-01960347-00100007 számú bankszámlájára banki átutalás útján.

Barion: Vásárló/Jelentkező a megrendelt szolgáltatásokat (tréning, workshop stb.) a Barion felületén online fizetheti ki. A „Megrendelem” gombra kattintva a Vásárló átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót. A kártyaadatok megadását követően ellenőrizni szükséges az adatok helyességét. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben. A fizetés eredményéről a Vásárló e-mail útján is értesítést kap, majd visszairányítják a szolgáltató oldalára. Az elfogadott kártyák: Mastercard, Maestro, Visa, Visa electron, American express.

3.6 Számla

Szolgáltató a megrendelt szolgáltatásról a teljesítést megelőzően számlát, vagy díjbekérőt küld a Regisztráló részére. Regisztráló a számla kézhezvételét követő 5 napon belül köteles fizetési kötelezettségének eleget tenni.

4. Felnőttképzési szerződés

Felnőttképző: Wieland és Wieland Kft. (felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/000453)

a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) és végrehajtási rendelete (a 11/2020. (II.7.) Korm. r.) alapján

Bejelentés alapján folytatott képzés (de NEM belső képzés és NEM jogszabály alapján szervezett oktatás és képzés), szerződéskötés szóban történik.

  1. évi LXXVII. törvény a felnőttképzésről
  2. §(1) A felnőttképző és a képzésben részt vevő személy egymással – a Kormány rendeletében meghatározott tartalommal – felnőttképzési szerződést köt.

(2) A felnőttképzési szerződést az engedélyhez kötött felnőttképzési tevékenység esetén írásban kell megkötni. A zárt rendszerű elektronikus távoktatás esetén – ha a felnőttképzési szerződést írásban kell megkötni – a felnőttképzési szerződés megköthető a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvénynek (a továbbiakban: Ptk.) az elektronikus úton történő szerződéskötésre vonatkozó különös szabályai szerint is, ha a felnőttképző az ehhez szükséges elektronikus utat biztosítja. Az írásban megkötött felnőttképzési szerződésben fel kell tüntetni, hogy a felnőttképzési szerződés az e törvény alapján megkötött felnőttképzési szerződés.

13/A. § (1) A felnőttképzési jogviszony a felek erre vonatkozó megállapodása alapján szünetel. A szünetelés alatt egyik felet sem illetik, illetve terhelik a felnőttképzési jogviszonyból fakadó jogok, illetve kötelezettségek.

(2) A felnőttképzési szerződést a képzésben részt vevő személy felmondhatja. A felmondás jogának korlátozása vagy kizárása semmis. A felnőttképzési szerződést bármelyik fél azonnali hatállyal felmondhatja, ha:
a)a képzésben részt vevő személy a képzés folytatására egészségileg alkalmatlanná vált,
b)a képzésben részt vevő személy fizetési hátralékát a felnőttképző felszólítása ellenére sem teljesíti vagy
c)a képzésben részt vevő személy a kontaktórákról a képzési programban meghatározott időnél igazolatlanul többet mulasztott.

11/2020. (II. 7.) Korm. rendelet a felnőttképzésről szóló törvény végrehajtásáról

  1. §(1) A felnőttképzési szerződés tartalmazza
    a)a képzés megnevezését és óraszámát,
    b)a képzés
    ba)év, hónap, nap szerinti kezdési és befejezésének tervezett időpontját, figyelembe véve az előzetesen megszerzett tudás beszámítását,
    bb)– a zárt rendszerű elektronikus távoktatás kivételével – haladásának tananyagegységekre bontott ütemezését,
    c)a képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum megjelölését,
    d)a képzés során nyújtott teljesítmény ellenőrzésének, értékelésének módját, valamint ha a képzéshez jogszabályban meghatározottak szerint vizsga kapcsolódik, a vizsgára bocsátás feltételeit,
    e)a megengedett hiányzás mértékét és ennek túllépése esetén a képzésben részt vevő személyt érintő következményeket,
    f)a képzési díj – ha a képzéshez jogszabályban meghatározottak szerint vizsga kapcsolódik, és a vizsga megszervezésére a felnőttképző jogosult, a vizsgadíj és az esetlegesen szükséges javító- és pótlóvizsga díjának – mértékét és fizetésének módját, figyelembe véve az előzetesen megszerzett tudás beszámítását, valamint a képzési díj megfizetésének a képzés megvalósítása teljesítésével arányban álló ütemezését,
    g)a képzéshez nyújtott támogatás összegének költségvetési és európai uniós források szerint történő feltüntetését,
    h) a képzés keretében nyújtott ösztöndíj mértékét és folyósításának feltételeit,
    i)a képzésben részt vevő személy és a felnőttképző szerződésszegésének következményeit.

(2) A felnőttképző a képzési díjat egy összegben köteles meghatározni a felnőttképzési szerződésben, továbbá a felnőttképzési szerződésben feltüntetett képzési díjon felül más jogcímen további díjat vagy költséget nem állapíthat meg a képzésben részt vevő személy terhére.

5.            ELÁLLÁSI JOG

5.1          Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki szolgáltatást vásárol, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint a szolgáltatással kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban: Fogyasztó).

Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a szolgáltatás igénybevételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 4.1. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

A Szolgáltató emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

A Fogyasztó a megrendelt szolgáltatást a szolgáltatás teljesítésének időpontját megelőzően 15. napig ingyenesen lemondhatja, azaz a Szolgáltató a befizetett díj 100%-át visszatéríti. Amennyiben a Fogyasztó 8-14 napon belül mondja le a szolgáltatást, úgy a Szolgáltató meghiúsulási kötbér jogcímén a szolgáltatás díjának 50%-ára, míg 7 napon beüli lemondás esetén 100%-ára jogosult.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

5.2.        Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:

a)            szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b)           olyan szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

6.            JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

6.1.        Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogások előterjeszthetők az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Levelezési cím: 2040 Budaörs, Liget utca 3/2.     

Telefonszám: +36 20 22 72 982              

E-mail: online@facilitator.hu  

Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja.

Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Látogató a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel. A jegyzőkönyvben Szolgáltató rögzíti a panaszra adott válaszát is. Az így elkészített jegyzőkönyvet a rögzítéstől számított 5 évig őrzi meg a Szolgáltató.

Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát átadja vagy megküldi a Látogató részére, az általa megadott/rögzített címre, legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, amely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben kivizsgálja, és megválaszolja. A megválaszolásjelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Látogatót.

6.2.        Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben Szolgáltató és Látogató között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:

-              Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,

-              Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

  • Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
  • (Pest Megyei Békéltető Testület)
  • 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
  • Ügyfélfogadási idő: keddtől csütörtökig: 9:00 - 14:00
  • Telefon/Fax: (+36-1) 269-0703
  • E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
  • Levelezési cím:  Pest Megyei Békéltető Testület,   1364 Budapest, Pf.:81

-         Bírósági eljárás kezdeményezése.

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

7.            AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK EGYOLDALÚ MÓDOSÍTÁSA

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Látogató Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Látogatóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

8. Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013.évi V. törvény rendelkezései az irányadók.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének napja: 2022.11.11.

 

TERMS AND CONDITIONS

Welcome to the website operated by Wieland and Wieland Trading and Service Ltd. (hereinafter: Service Provider). These General Terms and Conditions (hereinafter: GTC) contain the conditions of use of the www.online.facilitator.hu  by the user (hereinafter: Visitor or Registrant) of the service available on the www.facilitator.hu websites (hereinafter: Website).

The processing of the visitor's personal data is regulated by the Privacy Policy, which can be accessed directly from the main page or via THIS link

The technical information required for the use of the Website that is not contained in these GTC is provided by the information available on the Website. The language of the contract is English.

The contract does not qualify as a written contract, they are not filed by the Service Provider, so it cannot be accessed or viewed afterwards. The Service Provider does not submit to the provisions of any code of conduct. By using the Website, the Visitor acknowledges and accepts the following:

1. THE SERVICE PROVIDER (DATA CONTROLLER)

Company name / Name:

Wieland and Wieland Ltd

Address:

Pozsonyi str 12/2. 2040 Budaörs, Hungary

Personal pickup here:

Liget str 3/2. 2040 Budaörs, Hungary

Telephone:

+36-20/2272982

Email:

info@wwieland.hu

Web page:

http://www.facilitator.hu,

VAT number:

23085929-2-13

Company registration number:

13-09-143220

Bank account number:

12020407-01960347-00100007

Contact Name:

 

Balogh Anett

Contact phone number:

+36-20/2272982

Contact e-mail address:

online@facilitator.hu

Hosting provider:

Intrex-Hosting Kft.

Nyitrai str. 49/4. 8000 Székesfehérvár, Hungary

Tax nr.: 13929646-2-07

Processing:

Tudáspiac

Processing

SalesAutopilot Kft.

2. TERMS OF USE

2.1. Liability   

The Visitor may use the Website solely at his/her own risk and accepts that the Service Provider shall not be liable for material and non-material damage arising during use beyond liability for intentionally caused breach of contract or damage to human life, physical integrity, or health.

The Service Provider excludes any liability for the conduct of the users of the Website. The visitor is obliged to ensure that the use of the Website does not directly or indirectly violate the rights of third parties or the law. The Visitor is fully and exclusively responsible for his own conduct, the Service Provider fully cooperates with the competent authorities to detect violations.

The Service Provider is entitled, but not obliged, to check the content made available by the Visitor during the use of the Website, and the Service Provider is entitled, but not obliged, to look for signs of illegal activity in relation to the published content.

The pages of the service may contain connection points (links) that lead to the pages of other providers. The Service Provider shall not be liable for the data protection practices and other activities of these service providers.

Due to the global nature of the Internet, the Visitor accepts that he/she is obliged to act in accordance with the provisions of applicable national laws when using the Website. If any activity related to the use of the Website is not permitted under the laws of the Visitor's state, the Visitor is solely responsible for such use.

If the Visitor notices objectionable content on the Website, he/she is obliged to notify the Service Provider immediately. If the Service Provider finds the indication justified during its bona fide procedure, it is entitled to delete the information immediately or modify it.

The agreement concluded between the Service Provider and the Visitor on the basis of these GTC shall be terminated if the Registrant requests the cancellation of his/her registration.

2.2. Copyright

The Website as a whole, its graphic elements, text and technical solutions and elements of the Service are protected by copyright or other intellectual property rights (in particular trademark). The Service Provider is the copyright holder or authorized Reseller of all content displayed during the provision of services available through the Website: any copyright work or other intellectual creation (including, but not limited to, all graphics and other materials, layout and editing of the Website interface, software and other solutions used, idea, implementation).

Saving or printing the content of the Website and certain parts of it on physical or other data carriers for private use or with the prior written consent of the Service Provider is permitted. Use beyond private use – such as storage in a database, transmission, publication or downloadability, commercialization – is only possible with the prior written permission of the Service Provider.

In addition to the rights expressly set forth in these GTC, registration, use of the Website or any provision of the GTC shall not grant the Visitor any right to use or exploit any trade name or trademark appearing on the Website. Apart from the display, temporary reproduction and private copying required for the proper use of the Website, these intellectual works may not be used or exploited in any other form without the prior written permission of the Service Provider.

The Service Provider reserves all rights to all elements of its service, in particular the domain name of the facilitator.hu, facilitacio.hu, the subdomains belonging to it, all other domain names reserved by the Service Provider, its subpages and internet advertising surfaces. Any activity aimed at listing, organizing, archiving, hacking (hacking) the Service Provider's database, decrypting its source codes is prohibited, unless the Service Provider gives special permission for this.

Without a separate agreement or the use of the service provided for this purpose, it is forbidden to modify, copy, place new data or overwrite existing data in the Service Provider's database bypassing the interface provided by the Service Provider or search engines.

3. ACCESS TO TRAINING

3.1. Registration        

Training applications and workshop applications are subject to registration (and then entry), so valid registration is a condition for applying on the Website.

If the Visitor wishes to register, he can do so by clicking on the "Registration" menu item on the interface of the Website, where he or she must provide the following data to the Service Provider:

  • Name
  • Email address, contact details,
  • Billing data,
  • Telephone number

The Service Provider shall inform the Registrant of the success of the registration by e-mail.

Registrant is entitled to cancel his/her registration at any time  by sending a message to the online@facilitator.hu address. Upon receipt of the message, the Service Provider is obliged to ensure the cancellation of the registration immediately. Customer Data will be removed from the system immediately after deletion; However, this does not affect the retention of data and documents related to orders already placed and does not result in the deletion of these data. Once removed, you can't restore your data.

The Registrant is solely responsible for maintaining the confidentiality of the access data provided during registration (the password). If the Registrant becomes aware that his password provided during registration may have been obtained by an unauthorized third party, he is obliged to change his password immediately, and if it is suspected that the third party is misusing the password in any way, he is obliged to notify the Service Provider at the same time.

If the Registrant has forgotten his/her password, use the "reset password" function. If you enter your e-mail address used for registration here, the Service Provider will send you a new temporary password by e-mail, with which you can log in to the interface, however, for security reasons, you are obliged to immediately change the password used for login.

Registrant undertakes to update the personal data provided during registration as necessary to ensure that they are timely, complete, and true.

3.2 Choose a gift function:

After purchase, the gift card will be handed over only electronically, in PDF format. The gift card handed over electronically will not be mailed or handed over in physical form. After the purchase, the PDF can be downloaded from the thank you page (in case of online payment) and the system will send it along with the invoice in the purchase confirmation email (both in case of online payment and in case of transfer purchase).

Gift cards must be redeemed within 365 days, no money will be refunded after expiry, and gift cards will not be redeemable.

Unredeemed gift cards have a withdrawal period of 14 days from the date of purchase.

To redeem the gift card, the recipient must create an account in the system by online registration and accept the GTC and Privacy Policy documents.

When purchasing, you must provide your own data, it is forbidden to provide the data of the recipient (due to GDPR, as the recipient cannot consent to the processing of your data).

The gift card can only be redeemed for courses selected by the donor at the time of purchase (valid for courses included in the purchased offer).

3.3. Service fee

The gross amount of the fee for the services displayed on the Website is indicated.   The prices of the services are shown in Hungarian Forints (HUF).

3.4. Early Bird Price – Discounts

The Early Bird price applies to financially executed purchases made during the discount period in case of non-payment made beyond the Early Bird promotional period, the list price will be considered.

3.5. Method of payment

Prepayment to bank account: Customer/Applicant for the ordered services (training, workshop, etc.)  pay against an invoice sent after written acceptance of the offer (advance invoice or proforma invoice) to the Service Provider's bank account 12020407-01960347-00100007 held at Raiffeisen Bank by bank transfer.

Barion: The Customer/Applicant can pay for the ordered services (training, workshop, etc.) online on the Barion interface. By clicking on the "Order" button, the Customer will be redirected to the payment page of SimplePay, where he will start the transaction by entering his bank card details. After entering the card details, it is necessary to verify the correctness of the data. The transaction is processed in bank processing systems. The Customer will also be notified of the result of the payment by e-mail, and then he will be redirected back to the service provider's website. Accepted cards are: Mastercard, Maestro, Visa, Visa electron, American Express.

3.6 Account

The Service Provider shall send an invoice or proforma invoice for the ordered service to the Registrant prior to performance. Registrant is obliged to meet his payment obligation within 5 days of receipt of the invoice.

 

4. Adult Education Contract

Adult Education Provider: Wieland és Wieland Kft. (Adult Education Registration Number: B/2020/000453)

Pursuant to Act LXXVII of 2013 on Adult Education (Fktv.) and its implementing regulation (Government Decree No. 11/2020. (II.7.)),

Training conducted based on notification (but NOT internal training and NOT education and training organized by law), with the contract concluded verbally.

Act LXXVII of 2013 on Adult Education

§(1) The adult education provider and the person participating in the training shall enter into an adult education contract with each other, as specified by the Government Decree.

(2) The adult education contract must be concluded in writing if the adult education activity is subject to licensing. In the case of closed-system electronic distance education—if the adult education contract must be concluded in writing—the adult education contract may also be concluded according to the specific rules of the Civil Code (Act V of 2013, hereinafter: Ptk.) on electronic contracting, provided that the adult education provider ensures the necessary electronic means. The written adult education contract must indicate that the adult education contract was concluded under this Act.

§13/A. (1) The adult education relationship is suspended based on the agreement of the parties. During the suspension, neither party is entitled to or obligated by the rights or obligations arising from the adult education relationship.

(2) The person participating in the training may terminate the adult education contract. Any restriction or exclusion of the right to terminate is void. Either party may terminate the adult education contract with immediate effect if: a) the person participating in the training has become medically unfit to continue the training, b) the person participating in the training fails to pay the overdue fees despite the adult education provider's demand, or c) the person participating in the training has missed more contact hours than permitted by the training program without justification.

Government Decree No. 11/2020. (II.7.) on the Implementation of the Act on Adult Education

§(1) The adult education contract must include: a) the name and hours of the training, b) the training's ba) planned start and end dates, specifying the year, month, and day, considering the recognition of previously acquired knowledge, bb) schedule broken down by educational units, except in the case of closed-system electronic distance education, c) the document obtainable upon completion of the training, d) the method of performance assessment and evaluation during the training, and if the training involves an examination as specified by law, the conditions for taking the exam, e) the permitted level of absence and the consequences for the person participating in the training if this is exceeded, f) the amount of the training fee—if the training involves an exam as specified by law and the adult education provider is authorized to organize the exam, the exam fee, and the fee for any necessary retakes—and the method of payment, considering the recognition of previously acquired knowledge, as well as a payment schedule proportionate to the completion of the training, g) the amount of support provided for the training, indicating the sources of budgetary and European Union funds, h) the amount of any scholarship provided within the framework of the training and the conditions for its disbursement, i) the consequences of contract breaches by the person participating in the training and the adult education provider.

§(2) The adult education provider is required to specify the training fee in one lump sum in the adult education contract, and no additional fees or costs beyond the training fee indicated in the adult education contract may be imposed on the person participating in the training.

 

5. RIGHT OF WITHDRAWAL

5.1 Procedure for exercising the right of withdrawal.

The provisions of this section apply only to natural persons acting outside their trade, self-employment, or business activity, who purchase, order, receive, use, use a service, as well as the recipient of commercial communications or offers related to the service (hereinafter: Consumer).

The Consumer may also exercise his right of withdrawal between the date of conclusion of the contract and the date of use of the service.

If the Consumer wishes to exercise his right of withdrawal, he shall send a clear statement of his intention to withdraw (by electronic mail) to the Service Provider using the contact details indicated in Section 1 of these GTC.

The Consumer shall bear the burden of proving that he has exercised his right of withdrawal in accordance with the provisions set out in Section 4.1.

The Service Provider shall immediately confirm receipt of the Consumer's statement of withdrawal by e-mail.

The Consumer may cancel the ordered service free of charge up to 15 days prior to the date of performance of the service, i.e., the Service Provider will refund 100% of the paid fee. If the Consumer cancels the service within 8-14 days, the Service Provider is entitled to 50% of the service fee as a penalty for failure, and 100% in case of cancellation within 7 days.

During the refund, the Service Provider shall use the same payment method as the one used in the original transaction, unless the Consumer expressly consents to the use of another payment method; the Consumer shall not incur any additional costs as a result of the application of this refund method.

5.2. The consumer does not have the right of withdrawal:

(a)in the case of a contract for the provision of services, after the performance of the service as a whole, if the Service Provider has commenced performance with the express prior consent of the Consumer and the Consumer has acknowledged that he will lose his right of termination after the performance of the entire service;

(b) in respect of a service, the price or fee of which cannot be influenced by the financial market, depends on fluctuations that can occur even during the 14-day withdrawal period;

6.ENFORCEMENT OPTIONS

6.1. Place, time, and method of complaint handling

Consumer objections related to the Service Provider's activities may be submitted at one of the following contact details:

Postal address: Liget str. 3/2. 2040 Budaörs, Hungary

Phone number: +36 20 22 72 982    

Email: online@facilitator.hu  

The Service Provider shall remedy the oral complaint immediately, if possible.

If it is not possible to remedy the oral complaint immediately, due to the nature of the complaint, or if the Visitor does not agree with the handling of the complaint, the Service Provider shall draw up a record of the complaint. In the minutes, the Service Provider also records its response to the complaint. The report prepared in this way shall be kept by the Service Provider for 5 years from the date of recording.

The Service Provider shall hand over or send a copy of the protocol to the Visitor to the address provided/recorded by him, at the latest at the same time as the substantive reply. The Service Provider assigns a unique identifier to the complaint recorded by telephone or other means of communication, which simplifies the retrieval of the complaint later.

The Service Provider shall investigate and respond to the complaint received in writing within 30 days. Answering means posting within the meaning of this contract.

If the complaint is rejected, the Service Provider shall inform the Visitor of the reason for the rejection.

6.2. Other enforcement options

If any consumer dispute between the Service Provider and the Visitor is not resolved during negotiations with the Service Provider, the following legal enforcement options are open to the Customer:

-           Lodging a complaint with the consumer protection authority,

-           Initiation of proceedings by a conciliation body

  1. Conciliation Board of the City Chamber of Commerce and Industry of Pest County and Érd County
  2. (Pest County Conciliation Board)
  3. Etele street 59-61. 1119 Budapest, 240. Hungary
  4. Office hours: Tuesday to Thursday: 9:00 - 14:00
  5. Phone/Fax: (+36-1) 269-0703
  6. E-mail address: pmbekelteto@pmkik.hu
  7. Postal address: Pest County Conciliation Board, 1364 Budapest, Pf.:81

- Initiation of legal proceedings.

For the purposes of the rules governing the Conciliation Board, a non-governmental organization, church, condominium, housing cooperative, micro, small and medium-sized enterprise within the meaning of a special law who buys, orders, receives, uses, uses goods or is the recipient of commercial communication or offers related to the goods shall also be considered a consumer.

7. UNILATERAL CHANGES TO THE TERMS AND CONDITIONS

The Service Provider is entitled to unilaterally modify these General Terms and Conditions in addition to informing the Visitor in advance on the Website. The amended provisions shall become effective against the Visitor upon the first use of the Website after the entry into force and shall apply to orders placed after the amendment.

  1. In matters not regulated in these GTC, the provisions of Act V of 2013 on the Civil Code shall apply.

The effective date of these General Terms and Conditions is: 11.11.2022.

 

 

Adatkezelési tájékoztató

Scroll down for English please!

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

Wieland és Wieland Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató / Adatkezelő) által kezelt weboldalon: https://online.facilitator.hu/(a továbbiakban "Weboldal") kezeli a Weboldal látogatóinak és a Weboldalon regisztrálóknak (a továbbiakban együttesen "Felhasználók") az adatait.

Az adatkezeléssel kapcsolatban a Szolgáltató ezúton tájékoztatja a Felhasználókat a Szolgáltató által a Weboldalakon kezelt személyes adatokról, a személyes adatok kezelése során követett elvekről és gyakorlatról, valamint az érintettek jogainak gyakorlásának módjáról és eszközeiről.

A Szolgáltató tiszteletben tartja a Felhasználók személyiségi jogait; a rögzített személyes adatokat bizalmasan, az adatvédelmi jogszabályoknak és nemzetközi ajánlásoknak megfelelően, valamint a jelen Adatvédelmi Szabályzatnak megfelelően kezeli.

Az Oldalak önkéntes használatával a Felhasználó elfogadja az alábbiakat, és hozzájárul az alábbiakban meghatározott adatkezeléshez.

MEGHATÁROZÁSOK

  1. érintett (Felhasználó, Ügyfél): bármely meghatározott, személyes adat alapján azonosított vagy - közvetlenül vagy közvetve - azonosítható természetes személy;
  2. személyes adat: az érintettel kapcsolatba hozható adat - különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés;
  3. hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adatok - teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő - kezeléséhez;
  4. tiltakozás: az érintett nyilatkozata, amellyel személyes adatainak kezelését kifogásolja, és az adatkezelés megszüntetését, illetve a kezelt adatok törlését kéri;
  5. adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely önállóan vagy másokkal együtt az adatok kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az általa megbízott adatfeldolgozóval végrehajttatja;
  6. adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül az adatokon végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adatok további felhasználásának megakadályozása, fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj- vagy tenyérnyomat, DNS-minta, íriszkép) rögzítése;
  7. adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől, feltéve, hogy a technikai feladatot az adatokon végzik;
  8. adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely az adatkezelővel kötött szerződése alapján - beleértve a jogszabály rendelkezése alapján történő szerződéskötést is - adatok feldolgozását végzi;
  9. adattovábbítás: az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé tétele;
  10. nyilvánosságra hozatal: az adat bárki számára történő hozzáférhetővé tétele;
  11. adattörlés: az adatok felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállításuk többé nem lehetséges;
  12. adatzárolás: az adat azonosító jelzéssel ellátása további kezelésének végleges vagy meghatározott időre történő korlátozása céljából;
  13. adatmegsemmisítés: az adatokat tartalmazó adathordozó teljes fizikai megsemmisítése;
  14. harmadik személy: olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel vagy az adatfeldolgozóval;

2  AZ ADATKEZELÉS CÉLJA

 A regisztrációhoz kapcsolódó adatkezelés célja a Felhasználók Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások igénybevételéhez szükséges azonosítása, a szolgáltatások nyújtásának, a teljesítés megfelelőségének dokumentálása, valamint adott esetben a számlázás lehetővé tétele, illetve a létrejött szerződések bizonyítása

3  AZ ADATKEZELÉS JOGALAPJA

A Szolgáltató általi adatkezelések jogalapja a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (általános adatvédelmi rendelet vagy GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja szerint az érintett hozzájárulása. Az érintett a hozzájárulását az egyes adatkezelések tekintetében a Honlap használatával, a regisztrációval, illetve a kérdéses adatok önkéntes megadásával, jelen tájékoztató előzetes ismeretében önkéntesen, és kifejezetten adja meg.

Szolgáltató adatkezelésére az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Info.tv.), valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény is vonatkozik

4  AZ ADATKEZELŐ MEGNEVEZÉSE

  • Név: Wieland és Wieland Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
  • Székhely: 2040 Budaörs, Pozsonyi u. 12/2
  • Képviselő neve: Wieland Veronika
  • Nyilvántartásba vételi száma: 13-09-143220.
  • Nyilvántartásba bejegyző hatóság/bíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
  • Adószám: 23085929-2-13
  • Telefonszám: 06 20 22 72 982
  • E-mail: online@facilitator.hu
  • Felnőttképzési nyilvántartási száma B/2020/000453                                

5  AZ ADATKEZELÉS IDŐTARTAMA

A Felhasználó személyes adatait a Szolgáltató mindaddig kezeli, míg regisztrációja él, illetve míg személyes adatainak törlését a Felhasználó írásban nem kéri a Szolgáltatótól.  A regisztráció törlését az online@facilitator.hu e-mail címre küldött név, telefonszám és e- mail cím megadásával kérheti. Ezt követően a személyes adatok törléséről e-mailben tájékoztatja az érintettet a Szolgáltató.

6 A KEZELT ADATOK KÖRÉNEK MEGHATÁROZÁSA

Technikai adatok:

o a Felhasználó IP címe, a használt operációs rendszer;

o az így nyert adatokhoz a Felhasználók nem, csak a Szolgáltató fér hozzá, kizárólag a Honlap technikai üzemeltetése érdekében, valamint statisztikai célokból.

 Regisztráció során kötelezően megadandó adatok:

  • viselt név (családi és utóneve),
  •  saját e-mail cím,
  • telefonszám,

7 ÁLTALANOS KÉPZŐI ADATSZOLGÁLTATASI TÁJÉKOZTATÓ

Felnőttképző: Wieland és Wieland Kft. (felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/000453)

Ezúton tájékoztatjuk, hogy képzéseinket a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (továbbiakban: Fktv) szerint működő felnőttképzőként folytatjuk.

Az Fktv. 15. §-a alapján a felnőttképző a képzésben részt vevő személyek természetes személyazonosító adataira, elektronikus levelezési címére, valamint legmagasabb iskolai végzettségére, a képzési díjra és annak költségviselőjére vonatkozó adatot szolgáltat a felnőttképzési államigazgatási szerv részére a felnőttképzés adatszolgáltatási rendszerében.

A felnőttképzés adatszolgáltatási rendszerében kezelt személyes adatok azonosítása, ellenőrzése és pontosítása, valamint a pályakövetési rendszer működtetése céljából a képzésben részt vevő személy természetes személyazonosító adatainak összevetése útján

a) a polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásáról szóló 1992. évi LXVI. törvény (a továbbiakban: Nytv.) 9. § (1) bekezdése szerinti nyilvántartást kezelő szerv a képzésben részt vevő személynek

aa) az Nytv. 11. § (1) bekezdés a), d) és e) pontjában meghatározott adatának ellenőrzését biztosítja, és az Nytv. 11. § (1) bekezdés b), c) és h) pontjában meghatározott adatát központi kormányzati szolgáltatási busz használatával átadja,

ab) az oktatási azonosító számot kiadó oktatási nyilvántartás működéséért felelős szerv a képzésben részt vevő személynek az oktatási nyilvántartásról szóló 2018. évi LXXXIX. törvény 2. § 1) pontjában meghatározott adatát átadja vagy

b) a képzésben részt vevő személy természetes személyazonosító adatainak összevetése útján az összerendelési nyilvántartás jogszabályban kijelölt szolgáltatója az Onytv. 3. § (1) bekezdés a) és b) pontjában meghatározott adatokról az összerendelési nyilvántartáson keresztül adatot szolgáltat térítésmentesen és elektronikus úton a felnőttképzés adatszolgáltatási rendszere számára.

A felnőttképzési államigazgatási szerv az adatszolgáltatás keretében továbbított adatokról, a megismert adatokról és a felnőttképző által kiállított tanúsítványról - a 20. § (1) bekezdése szerinti ellenőrzés és a pálya követési rendszer működtetése céljából - elektronikus nyilvántartást vezet, és a nyilvántartás adatait azok keletkezésétől számított ötvenedik év utolsó napjáig kezeli. A felnőttképzési államigazgatási szerv a tanúsítványokat tartalmazó központi nyilvántartás adatait azok keletkezésétől számított ötvenedik év utolsó napjáig kezeli, azt követően pedig azokat átadja az illetékes levéltárnak, és az átadott adatokat törli.

Az adatok statisztikai célra felhasználhatók és statisztikai célú felhasználásra - személyazonosításra alkalmatlan módon - átadhatók, továbbá a Központi Statisztikai Hivatal részére statisztikai célra egyedi azonosításra alkalmas módon térítésmentesen átadhatók és felhasználhatók.

8  COOKIE elhelyezésére vonatkozó szabályok

A weboldal külső (nem a Szolgáltató által kezelt) szerverre mutató hivatkozásokat is tartalmazhat, ezen linkeken elérhető oldalak esetleg elhelyezhetik saját cookie vagy egyéb fájljaikat a számítógépen, adatokat gyűjthetnek, vagy személyes adatokat kérhetnek. Ezekért a Szolgáltató minden felelősségét kizárja.

9   AZ ADATOKAT MEGISMERŐ SZEMÉLYEK KÖRE, ADATTOVÁBBÍTÁS, ADATFELDOLGOZÁS

Az adatokat elsődlegesen a Szolgáltató, illetve a Szolgáltató belső munkatársai jogosultak megismerni, azokat nem teszik közzé, harmadik személyek részére nem adják át, csak abban az esetben, ha az a megrendelés teljesítéséhez feltétlenül szükséges. (alvállalkozó)

Az alapul fekvő informatikai rendszer üzemeltetése, a megrendelések teljesítése, az elszámolás rendezése körében Szolgáltató adatfeldolgozót (pl. rendszerüzemeltető, könyvelő) vehet igénybe. Szolgáltató az ilyen külső szereplők adatkezelési gyakorlatáért nem felelős.

1.     Adatfeldolgozó

Név

Panosys Kft.

Székhely

7500 Nagyatád, Kiszely L. u. 6 B.

Weboldal

tudaspiac.hu

Email cím

info@tudaspiac.hu

Továbbított adatok köre

vezetéknév, keresztnév, email cím, jelszó (kódolva), számlázási név, számlázási cím, IP cím

Az adattovábbítás célja

TudásPiac szolgáltatás biztosítása és többek között adattárolás céljából.

Az adatfeldolgozó adatfeldolgozója

Név

RackForest Kft

Székhely

1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22

Weboldal

rackforest.com

Email cím

info@rackforest.com

Továbbított adatok köre

vezetéknév, keresztnév, email cím, jelszó (kódolva), számlázási név, számlázási cím, IP cím

Az adattovábbítás célja

Szerver és tárhely szolgáltatás biztosítása többek között adattárolás céljából.

2.  Adatfeldolgozó

Név

KBOSS.hu Kft.

Székhely

1031 Budapest, Záhony utca 7.

Weboldal

szamlazz.hu

Email cím

info@szamlazz.hu

Továbbított adatok köre

vezetéknév, keresztnév, email cím, számlázási név, számlázási cím, vásárlás adatai

Az adattovábbítás célja

díjbekérő és számla kiállítása

 3.     Adatfeldolgozó

Név

OTP Mobil Kft.

Székhely

1143 Budapest, Hungária krt. 17-19.

Weboldal

simplepay.hu

Email cím

ugyfelszolgalat@simple.hu;

Továbbított adatok köre

email cím, vásárlás adatai

Az adattovábbítás célja

online fizetés

4. Adatfeldolgozó

 

Név

Barion Payment Zrt.

Székhely

1117 Budapest, Irinyi József u. 4-20.

Weboldal

barion.com

Email cím

hello@barion.com

Továbbított adatok köre

email cím, vásárlás adatai

Az adattovábbítás célja

online fizetés

5. Adatfeldolgozó

 

Név

SalesAutopilot Kft.

Székhely

1016 Budapest, Zsolt utca 6/A. 5. em. 1.

Weboldal

https://www.salesautopilot.hu/

Email cím

info@salesautopilot.hu

Továbbított adatok köre

email cím, vásárlás adatai

Az adattovábbítás célja

emailes kommunikáció

A fentieken túl a Felhasználóra vonatkozó személyes adatok továbbítására kizárólag törvényben kötelezően meghatározott esetben, illetve a Felhasználó hozzájárulása alapján kerülhet sor.

Adattovábbítási  nyilatkozat.

Tudomásul veszem, hogy a(z) [Wieland és Wieland Kft.] ([2040 Budaörs, Pozsonyi 12/2]) adatkezelő által a(z) [https://online.facilitator.hu/] felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: [név, email cím, számlázási cím]. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatok/

10  ADATBIZTONSÁG

A Szolgáltató minden szükséges lépést megtesz, hogy biztosítsa a Felhasználók által megadott személyes adatok biztonságát mind a hálózati kommunikáció során, mind az adatok tárolása, őrzése során.

A személyes adatokhoz szigorúan korlátozott a hozzáférés, a jogosulatlan megismerés, a személyes adatok jogosulatlan megváltoztatása, illetve jogosulatlan felhasználása.

11   ÉRINTETTI JOGOK ÉS JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

 Az Érintettet az alábbi jogok illetik meg személyes adatainak kezelésével kapcsolatban:

  • tájékoztatáshoz való jog,
  • hozzáféréshez való jog,
  • helyesbítéshez való jog,
  • adatkezelés korlátozhatóságához való jog,
  • adathordozhatósághoz való jog,
  • törléshez való jog
  • tiltakozáshoz való jog;

Tájékoztatáshoz és hozzáféréshez való jog:

A Felhasználó bármikor jogosult tájékoztatást kérni a Szolgáltató által kezelt, rá vonatkozó személyes adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg adatait. Szolgáltató a kérelem benyújtásától számított 30 napon belül írásban adja meg a kért tájékoztatást.

Helyesbítéshez való jog:

Felhasználó – a regisztráció során megadott e- mail cím kivételével – bármikor módosíthatja a megadott személyes adatait a Felhasználói tájékoztatóban meghatározott módon.

Adatkezelés korlátozhatóságához való jog:

Az érintett jogosult arra, hogy kérésére az adatkezelő korlátozza az adatkezelést, ha az alábbiak valamelyike teljesül:

  1. az érintett vitatja a személyes adatok pontosságát, ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amely lehetővé teszi, hogy az adatkezelő ellenőrizze a személyes adatok pontosságát;
  2. az adatkezelés jogellenes, és az érintett ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását;
  3. az adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de az érintett igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez; vagy
  4. az érintett a 21. cikk (1) bekezdése szerint tiltakozott az adatkezelés ellen; ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben. [GDPR 18. cikk. (1)]

Adathordozhatósághoz való jog:

Az érintett jogosult arra, hogy a rá vonatkozó, általa egy adatkezelő rendelkezésére bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, továbbá jogosult arra, hogy ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa anélkül, hogy ezt akadályozná az az adatkezelő, amelynek a személyes adatokat a rendelkezésére bocsátotta, ha:

  1. a) az adatkezelés a 6. cikk (1) bekezdésének a) pontja vagy a 9. cikk (2) bekezdésének a) pontja szerinti hozzájáruláson, vagy a 6. cikk (1) bekezdésének b) pontja szerinti szerződésen alapul; és
  2. b) az adatkezelés automatizált módon történik.

Az adatok hordozhatóságához való jog gyakorlása során az érintett jogosult arra, hogy – ha ez technikailag megvalósítható – kérje a személyes adatok adatkezelők közötti közvetlen továbbítását.

Ezen jog gyakorlása nem érintheti hátrányosan mások jogait és szabadságait.

Törléshez való jog:

Az Ügyfél jogosult a regisztrációját bármikor töröltetni az online@facilitator.hu e-mail címre, ill. postai úton küldött kéréssel, üzenettel. Az üzenet megérkezését követően Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Az Ügyfél adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már korábbi tréningjelentkezéseket, szolgáltatások igénybevételéhez, ill. vásárlásokhoz kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

Felhasználó jogosult adatai törlésének kérésére az e pontban megadott elérhetőségek útján.

Az érintett a jogait az alábbi elérhetőségeken gyakorolhatja:

Levelezési cím: 2040 Budaörs, Liget u 3/2.

E-mail: online@facilitator.hu

A Felhasználó bármely, az adatkezeléssel kapcsolatos kérdéssel, illetve észrevétellel a Szolgáltató munkatársához fordulhat a fenti elérhetőségeken keresztül.

Tiltakozáshoz való jog:

az érintett jogosult arra, hogy saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozzon személyes adatainak a GDPR 6. cikk (1) bekezdésének e) vagy f) pontján alapuló kezelése ellen, ideértve az említett rendelkezéseken alapuló profilalkotást is (GDPR 21. cikk (1) bekezdés), kivéve, ha az adatkezelő bizonyítja, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az érintett érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.

Az érintett tiltakozhat az adatkezelés ellen, ha személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény- kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik.

Szolgáltató köteles a tiltakozást:

  1. a)      a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt kivizsgálni,
  2. b)      döntést hozni, és
  3. c)       döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatni.

Ha a Szolgáltató az érintett tiltakozásának megalapozottságát megállapítja, az adatkezelést - beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is - megszünteti, és az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében. 

Amennyiben a Felhasználó Szolgáltatónak a meghozott döntésével nem ért egyet, az ellen

- annak közlésétől számított 30 napon belül - bírósághoz fordulhat.

Jogorvoslati lehetőségek:

  1. A Felhasználó az Info.tv. (2011. évi CXII.), valamint a Polgári Törvénykönyv (1959. évi IV. törvény) alapján bíróság előtt érvényesítheti jogait, vagy
  2. Panasszal a NAIH- hoz fordulhat:
  • Elérhetőség: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11
  • Levelezési cím: 1363 Budapest, Pf. 9.
  • Telefon: +36 -1-391-1400
  • Fax: +36-1-391-1410
  • E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

12   E-MAIL CÍMEK FELHASZNÁLÁSA

A Szolgáltató vállalja, hogy a regisztráció során a Felhasználók által megadott e-mail címekre nem küld elektronikus levelet, kivéve a Felhasználó által igénybe vett szolgáltatásaihoz kapcsolódó e-maileket, valamint a Felhasználó hozzájárulásával küldött hírleveleket.

A Szolgáltató kiemelt figyelmet kell, hogy fordítson az általa kezelt elektronikus levélcímek felhasználásának jogszerűségére, így azokat csak az Adatkezelési Tájékoztatóban meghatározott módon használja fel tájékoztató e-mail küldésére.

Az e-mail címek kezelése első sorban a Felhasználó azonosítását, a szolgáltatások igénybevétele során a kapcsolattartást szolgálja, így elsősorban ennek érdekében kerül sor e-mail küldésére.

A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások vagy az Általános Szerződési Feltételek változása esetén a változásokra vonatkozó, valamint a Szolgáltató egyéb hasonló szolgáltatásaira vonatkozó tájékoztatást a Szolgáltató bizonyos esetekben elektronikus formában, e- mailben juttatja el az érintettek részére. Szolgáltató jogosult az említett módosításokról a Honlapon tájékoztatót elhelyezni, és a Felhasználót ily módon tájékoztatni.

13   HÍRLEVÉL

A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6. §-a értelmében Felhasználó előzetesen és kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy Szolgáltató reklámajánlataival, egyéb küldeményeivel a regisztrációkor megadott elérhetőségein (pl. elektronikus levélcím, vagy telefonszám) megkeresse;

A hírlevél célja, hogy a Szolgáltató reklámot tartalmazó elektronikus üzenet formájában a Felhasználót tájékoztassa az aktuális információkról, termékekről, akciókról, új funkciókról stb.

A regisztráció során megadott elektronikus levélcímekre hirdetést (hírlevél) tartalmazó leveleket a Szolgáltató t csak és kizárólag a Felhasználó kifejezett hozzájárulásával, a jogszabályi előírásoknak megfelelő esetekben és módon küldhet, ezzel a Felhasználó a jelen tájékoztató rendelkezéseit szem előtt tartva hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a reklámajánlatok küldéséhez szükséges személyes adatait kezelje;

A hírlevélről való leiratkozás lehetőségét a Szolgáltató biztosítja. Leiratkozás esetén Szolgáltató a Felhasználó minden olyan személyes adatát törli a nyilvántartásából, mely a hírlevélküldéshez feltétlenül szükséges volt. Felhasználó a reklámokról leiratkozhat az üzenetben lévő linkre kattintva vagy akár a Szolgáltatónak küldött email segítségével.

14   EGYÉB RENDELKEZÉSEK

Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy jelen Adatkezelési Tájékoztatót a Felhasználók előzetes értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. A módosítás hatályba lépését követően Felhasználó a szolgáltatás használatával ráutaló magatartással elfogadja a módosított Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat. Az előzetes tájékoztatás történhat a honlapon elhelyezett, kiemelt figyelemfelhívással is.

Amennyiben a Felhasználó szolgáltatás igénybevételéhez a regisztráció során harmadik fél adatait adta meg vagy a Honlap használata során bármilyen módon kárt okoz, a Szolgáltató jogosult a Felhasználóval szembeni kártérítés érvényesítésére. A Szolgáltató ilyen esetben minden tőle telhető segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.

 Az Adatkezelési Tájékoztató hatályba lépésének ideje: 2022. november 11.

 

PRIVACY POLICY

On the website managed by Wieland and Wieland Ltd. (hereinafter: Service Provider / Data Controller): https://online.facilitator.hu/ (hereinafter referred to as the "Website") manages the data of visitors to the Website and those registering on the Website (hereinafter collectively referred to as "Users").

In connection with data processing, the Service Provider hereby informs Users about the personal data processed by the Service Provider on the Websites, the principles and practices followed during the processing of personal data, as well as the ways and means of exercising the rights of the data subjects.

The Service Provider respects the privacy rights of the Users; handles the recorded personal data confidentially, in accordance with data protection legislation and international recommendations, and in accordance with this Privacy Policy.

By voluntarily using the Sites, the User accepts the following and consents to the data processing specified below.

DEFINITIONS

  1. data subject (User, Customer):  any natural person identified or - directly or indirectly - identifiable based on any specific personal data.
  2. personal data: data that can be associated with the data subject, in particular the name, identification number and one or more information specific to his or her physical, physiological, mental, economic, cultural, or social identity, as well as conclusions that can be drawn from the data concerning the data subject.
  3. consent: a voluntary and definite indication of the will of the data subject, which is based on appropriate information and by which he or she gives his or her unambiguous consent to the processing of personal data concerning him or her, either fully or covering certain operations.
  4. objection: the statement of the data subject by which (s)he objects to the processing of his or her personal data and requests the termination of data management or the deletion of the processed data.
  5. data controller: a natural or legal person or an organization without legal personality who or which, alone or jointly with others, determines the purpose of data processing, makes, and implements decisions concerning data management (including the means used) or has them executed by a data processor entrusted by him.
  6. Data management: regardless of the procedure used, any operation or set of operations performed on data, in particular collection, recording, organization, storage, alteration, use, query, transmission, disclosure, alignment or combination, blocking, erasure and destruction, as well as preventing further use of data, taking photographs, sound or images, and identifying a person recording suitable physical characteristics (e.g. fingerprints or palm prints, DNA samples, iris images);
  7. data processing:  performing technical tasks related to data management operations, regardless of the method and means used to perform the operations and the place of application, provided that the technical task is performed on the data;
  8. data processor:  a natural or legal person or an organization without legal personality who or which processes data on the basis of a contract concluded with the controller, including the conclusion of a contract based on a provision of law;
  9. data transfer: making data available to a specific third party;
  10. disclosure: making data available to anyone;
  11. data erasure: making data unrecognizable in such a way that their recovery is no longer possible;
  12. data blocking:  for the purpose of limiting the further processing of data with an identification mark permanently or for a specified period;
  13. data destruction: complete physical destruction of the data medium containing the data;
  14. third party: a natural or legal person or an organization without legal personality who or which is not the same as the data subject, the controller or the data processor;

2 PURPOSE OF DATA PROCESSING

The purpose of data processing related to registration is to identify Users necessary for the use of services available through the Website, to document the provision of services and the adequacy of performance, and, if applicable, to enable invoicing and to prove the concluded contracts.

3 LEGAL BASIS FOR DATA PROCESSING

The legal basis for data processing by the Service Provider is the consent of the data subject pursuant to Article 6 (1) (a) of Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC   (General Data Protection Regulation or GDPR).  The data subject voluntarily and explicitly gives his or her consent to certain data processing by using the Website, by registering or by voluntarily providing the data in question, with prior knowledge of this information.

Act CXII of 2011 on Informational Self-Determination and Freedom of Information (hereinafter: Info.tv.) and Act CVIII of 2001 on Certain Issues of Electronic Commerce Services and Information Society Services also apply to the data processing of the Service Provider.

4 DESIGNATION OF THE CONTROLLER

  • Name: Wieland and Wieland Trading and Service Ltd.
  • Headquarters: Pozsonyi str. 12/2 2040 Budaörs, Hungary
  • Name of representative: Veronika Wieland
  • Registration number: 13-09-143220.
  • Registration authority/court: Registry Court of Budapest Environs Court
  • Tax number: 23085929-2-13
  • Phone number: 0036 20 22 72 982
  • Email: online@facilitator.hu
  • Adult education registration number B/2020/000453

5 DURATION OF DATA PROCESSING

The User's personal data will be processed by the Service Provider as long as his/her registration is live, or until the User requests the deletion of his/her personal data from the Service Provider in writing.  You can request cancellation of your registration by providing your name, phone number and e-mail address sent to online@facilitator.hu  e-mail address. Subsequently, the Service Provider shall inform the data subject about the deletion of personal data by e-mail.

6 DEFINITION OF THE SCOPE OF PROCESSED DATA

Technical data:

o User's IP address, operating system used;

o Users do not have access to the data obtained in this way, only the Service Provider, exclusively for the technical operation of the Website and for statistical purposes.

 Data to be provided during registration:

  • name (surname and forename),
  • own e-mail address,
  • telephone number

The purpose of further data collected during registration may be to use certain services (e.g. training registration, workshop participation, etc.) and to fulfill the related reporting obligation of the data controller to the Adult Education Administration System (FAR).:

  • Gender
  • Company
  • billing data,
  • tax number in case of a company,
  • surname and forename at birth,
  • Place of birth
  • Date of birth
  • mother's birth surname and first name
  • Tax identification number
  • Highest level of education
  • Postal code

Act LXXVII of 2013 on Adult Education (hereinafter: Fktv.) In the case of adult education activities subject to notification pursuant to Section 15 (1) (a) (ab), the Hungarian person participating in the training has the opportunity to prohibit the adult education provider in advance (in writing or in accordance with the provision of the Civil Code on "legal declaration in written form") from forwarding the participant's natural identity data, electronic mail address or tax identification number through the FAR system by the Government in adult education body to the Government Office of Pest County (PMKH).

This means that the participating person must provide his/her own data to the adult education provider but may prohibit the adult education provider from forwarding some of his/her data to the state administrative body for adult education (PMKH).

If the trainee objects to the transfer of their data, they will not be able to receive a certificate.

The prohibition of data transfer does not extend to the transfer of the participant's data to the Educational Authority for the purpose of providing the educational ID, this transfer cannot be prohibited.

The User may provide additional data during registration or after it on a non-mandatory basis if this is necessary for the performance and facilitation of the service provided by the Service Provider.

7. GENERAL DATA PROVISION NOTICE FOR TRAINING PROVIDERS

Adult Education Provider: Wieland és Wieland Kft. (Adult Education Registration Number: B/2020/000453)

We hereby inform you that our training programs are conducted as an adult education provider operating under Act LXXVII of 2013 on Adult Education (hereinafter: Fktv).

Pursuant to Section 15 of the Fktv., the adult education provider is required to provide data to the adult education administrative authority within the adult education data provision system regarding the personal identification data, email address, highest educational attainment, training fees, and cost bearer of the individuals participating in the training.

For the purposes of identifying, verifying, and updating the personal data managed within the adult education data provision system, as well as operating the career tracking system, the personal identification data of individuals participating in the training may be compared against the following:

a) The authority managing the records specified in Section 9 (1) of Act LXVI of 1992 on the Register of Personal Data and Addresses of Citizens (hereinafter: Nytv.) shall ensure the verification of the data specified in Section 11 (1) a), d), and e) of the Nytv. for the individual participating in the training and shall transmit the data specified in Section 11 (1) b), c), and h) using the central government service bus.

b) The authority responsible for operating the educational register, which issues the educational identification number, shall transmit the data specified in Section 2 (1) of Act LXXXIX of 2018 on the Educational Register to the individual participating in the training.

c) The service provider designated by law to manage the linkage register shall provide data electronically and free of charge through the linkage register for the data specified in Section 3 (1) a) and b) of the Onytv. for the individual participating in the training to the adult education data provision system.

The adult education administrative authority maintains an electronic register of the data provided, the data accessed, and the certificates issued by the adult education provider, in accordance with Section 20 (1) for the purposes of monitoring and operating the career tracking system, and retains the data in the register until the last day of the fiftieth year following their generation. The adult education administrative authority retains the data in the central register containing certificates until the last day of the fiftieth year following their generation, after which they are transferred to the appropriate archive, and the transferred data are deleted.

The data may be used for statistical purposes and may be transferred for statistical use in a manner that does not allow personal identification. Additionally, the data may be provided free of charge to the Central Statistical Office for statistical purposes in a manner that allows individual identification and may be used for statistical purposes.

8 COOKIE SETTING RULES

The website may contain links to external servers (not managed by the Service Provider), the pages accessible through these links may place their own cookies or other files on the computer, collect data or request personal data. The Service Provider excludes all liability for these.

9 PERSONS HAVING ACCESS TO THE DATA, DATA TRANSFER, DATA PROCESSING

The Service Provider and the Service Provider's internal staff are primarily entitled to access the data, they are not published, they are not passed on to third parties, only if it is absolutely necessary for the fulfilment of the order. (subcontractor)

Within the scope of operating the underlying IT system, fulfilling orders and settling settlements, the Service Provider may use a data processor (e.g. system operator, accountant). The Service Provider is not responsible for the data management practices of such external parties.

1.     Processing

Name

Panosys Kft.

Headquarter

Kiszely L. u. 6 B., 7500 Nagyatád, Hungary

website

tudaspiac.hu

Email address

info@tudaspiac.hu

Scope of data transmitted

surname, first name, email address, password (coded), billing name, billing address, IP address

Purpose of data transfer

TudásPiac for the provision of services and, inter alia, for data storage.

Data processor of the processor

Name

RackForest Kft

Headquarter

Victor Hugo str. 18-22., 1132 Budapest, Hungary

website

rackforest.com

Email address

info@rackforest.com

Scope of data transmitted

surname, first name, email address, password (coded), billing name, billing address, IP address

Purpose of data transfer

Provision of server and hosting services, including for data storage.

2.  Processing

Name

KBOSS.hu Kft.

Headquarter

Záhony str. 7. 1031 Budapest, Hungary

website

szamlazz.hu

Email address

info@szamlazz.hu

Scope of data transmitted

Last name, first name, email address, billing name, billing address, purchase details

Purpose of data transfer

proforma invoice and invoice issuance

3.     Processing

Name

OTP Mobil Kft.

Headquarter

Hungária krt. 17-19., 1143 Budapest, Hungary

Website

simplepay.hu

Email address

ugyfelszolgalat@simple.hu;

Scope of data transmitted

email address, purchase details

Purpose of data transfer

Online payment

4.     Processing

Name

Barion Payment Zrt.

Headquarter

Irinyi József street. 4-20., 1117 Budapest, Hungary

Website

barion.com

Email address

hello@barion.com

Scope of data transmitted

email address, purchase details

Purpose of data transfer

Online payment

5. Processing

 

Name

SalesAutopilot Kft.

Headquarter

1016 Budapest, Zsolt utca 6/A. 5. em. 1.

Website

https://www.salesautopilot.hu/

Email address

info@salesautopilot.hu

Scope of data transmitted

email address, purchase details

Purpose of data transfer

email communication

In addition to the above, personal data relating to the User may only be transferred in cases required by law or based on the User's consent.

Data transfer statement:

I acknowledge that the following personal data stored by [Wieland és Wieland Kft.] ([2040 Budaörs, Pozsonyi 12/2]) in the user database of [https://online.facilitator.hu/] are transferred to OTP Mobil Kft. as a data processor. The range of data transmitted by the data controller is as follows: [name, email address, billing address]. The nature and purpose of the data processing activity carried out by the data processor can be found in the SimplePay Data Management information sheet at the following link: https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatok/

10 DATA SECURITY

The Service Provider shall take all necessary steps to ensure the security of the personal data provided by the Users both during network communication and during the storage and safeguarding of data.

Access to, unauthorized access, unauthorized alteration or unauthorized use of personal data is strictly limited.

11 DATA SUBJECT RIGHTS AND ENFORCEMENT OPTIONS

The Data Subject shall have the following rights in relation to the processing of his or her personal data:

  • the right to information,
  • the right of access,
  • the right to rectification,
  • the right to restriction of processing,
  • the right to data portability,
  • Right to erasure
  • the right to object;

Right to information and access:

The User is entitled to request information at any time about the personal data processed by the Service Provider, the purpose, legal basis, duration of data processing, as well as who receives or received his data and for what purpose. The Service Provider shall provide the requested information in writing within 30 days of the submission of the request.

Right to rectification:

Except for the e-mail address provided during registration, the User may modify his/her personal data provided at any time in the manner specified in the User Information.

Right to restriction of processing:

The data subject shall have the right to obtain from the controller restriction of processing where one of the following applies:

  1. the accuracy of the personal data is contested by the data subject; in which case the restriction shall apply for a period enabling the controller to verify the accuracy of the personal data;
  2. the processing is unlawful, and the data subject opposes the erasure of the data and requests the restriction of their use instead;
  3. the controller no longer needs the personal data for the purposes of the processing, but they are required by the data subject for the establishment, exercise, or defence of legal claims; or
  4. 4. the data subject has objected to the processing pursuant to Article 21(1); in this case, the restriction shall apply for the period until it has been established whether the legitimate reasons of the controller override those of the data subject. [Article 18 GDPR. (1)]

Right to data portability:

The data subject shall have the right to receive the personal data concerning him or her, which he or she has provided to a controller, in a structured, commonly used and machine-readable format and have the right to transmit those data to another controller without hindrance from the controller to which the personal data have been provided, where:

(a) processing is based on consent pursuant to point (a) of Article 6(1) or point (a) of Article 9(2) or on a contract pursuant to point (b) of Article 6(1); and

(b) processing is carried out by automated means.

When exercising his or her right to data portability, the data subject shall have the right to have personal data transmitted directly from one controller to another, where technically feasible.

The exercise of this right shall not adversely affect the rights and freedoms of others.

Right to erasure:

The Customer is entitled to cancel his/her registration at any time to the online@facilitator.hu e-mail address or by sending a request or message by post. Upon receipt of the message, the Service Provider is obliged to ensure the cancellation of the registration immediately. The Customer's data will be removed from the system immediately after deletion; However, this does not affect the retention of data and documents related to previous training applications, use of services or purchases, and does not result in the deletion of these data. Once removed, you can't restore your data.

The User has the right to request the deletion of his/her data via the contact details provided in this section.

The data subject may exercise his or her rights at the following contact details:

Postal address: Liget str. 3/2. 2040 Budaörs, Hungary

Email: online@facilitator.hu

The User may contact the Service Provider's staff with any questions or comments related to data management through the above contact details.

Right to object:

the data subject, on grounds relating to his or her particular situation, shall have the right to object at any time to processing of personal data concerning him or her which is based on Article 6 (1) (e) or (f) GDPR, including profiling based on those provisions (Article 21 (1) GDPR), unless the controller demonstrates compelling legitimate grounds for the processing which override the data subject's interests,  or for the establishment, exercise or defence of legal claims.

The data subject may object to data processing if personal data are used or transmitted for direct marketing, public opinion polling or scientific research.

The Service Provider is obliged to object:

(a) investigate as soon as possible and not later than 15 days from the lodging of the application;

(b) take a decision, and

(c) inform the applicant in writing of his decision.

If the Service Provider establishes that the data subject's objection is justified, it shall terminate the data processing, including further data collection and transmission, and block the data, and shall notify all those to whom the personal data concerned by the objection have previously been transmitted and who are obliged to take measures to enforce the right to object.

If the User does not agree with the decision made by the Service Provider, against it

- within 30 days of its notification, you may go to court.

Legal remedies:

  1. The User is the Info.tv. (CXII of 2011) and the Civil Code (Act IV of 1959), or
  2. You may lodge a complaint with NAIH:
  • Contact: National Authority for Data Protection and Freedom of Information Falk Miksa utca 9-11 .1055 Budapest, Hungary
  • Postal address: O. Box 9. 1363 Budapest, Hungary
  • Phone: +36 -1-391-1400
  • Fax: +36-1-391-1410
  • Email: ugyfelszolgalat@naih.hu

12 USE OF EMAIL ADDRESSES

The Service Provider undertakes not to send e-mails to the e-mail addresses provided by the Users during registration, except for e-mails related to the services used by the User and newsletters sent with the User's consent.

The Service Provider must pay special attention to the legality of the use of the electronic mail addresses managed by it, so it will only use them for sending information e-mails in the manner specified in the Privacy Policy.

The management of e-mail addresses primarily serves the identification of the User and contact during the use of services, so e-mails are sent primarily for this purpose.

In the event of changes to the services provided by the Service Provider or the General Terms and Conditions, the Service Provider shall send information about the changes and other similar services of the Service Provider to the data subjects in electronic form, by e-mail in certain cases. The Service Provider is entitled to place information about the said modifications on the Website and to inform the User in this way.

13 NEWSLETTERS

Pursuant to Section 6 of Act XLVIII of 2008 on the Basic Conditions and Certain Restrictions of Commercial Advertising Activities, the User expressly consents in advance to be contacted by the Service Provider with its advertising offers and other mailings at the contact details provided upon registration (e.g. e-mail address or telephone number);

The purpose of the newsletter is for the Service Provider to inform the User about current information, products, promotions, new functions, etc. in the form of an electronic message containing advertising.

The Service Provider may send letters containing advertisements (newsletters) to the e-mail addresses provided during registration only and exclusively with the express consent of the User, in cases and in a manner complying with legal regulations, thereby the User consents to the Service Provider processing his personal data necessary for sending advertising offers, bearing in mind the provisions of this prospectus.

The possibility to unsubscribe from the newsletter is provided by the Service Provider. In case of unsubscribing, the Service Provider deletes all personal data of the User from its records that were absolutely necessary for sending the newsletter. The User may unsubscribe from advertisements by clicking on the link in the message or even by sending an email to the Service Provider.

14 MISCELLANEOUS

The Service Provider reserves the right to unilaterally modify this Privacy Policy with prior notification to the Users. After the entry into force of the amendment, the User accepts the contents of the amended Privacy Policy by implied conduct by using the service. Prior information may also be provided by placing a special awareness notice on the website.

If the User provided the data of a third-party during registration for the use of the service or causes damage in any way during the use of the Website, the Service Provider is entitled to enforce compensation against the User. In such a case, the Service Provider shall provide all possible assistance to the competent authorities to establish the identity of the infringer.

Date of entry into force of the Privacy Policy: 11 November 2022 <span data-mce-style="text-align: justify; color: <span style=" font-variant-numeric:="" normal;="" font-variant-east-asian:="" font-stretch:="" font-size:="" 7pt;="" line-height:="" font-family:="" 'times="" new="" roman';"="" style="text-indent: 0cm; text-align: justify; color: rgb(45, 116, 181);"> 

 

* kötelező mezők